Tuesday, June 27, 2006

Lauaalune maailm

Nägin telekast ükskord sellist veealust maailma ... kalad ujusid ja mingid vidinad kasvasid. See tegelikult meenutab mulle natukene laua-alust maailma. Noh laua all on pimedavõitu ja siis seal on igasugused imelikud asjad ja need liiguvad ja ...

Sellel ülemisel pildil ma näiteks leidsin täiesti ootamatult oma kodijupi. Ja see oli ukse taga. Mingi mees kes vee erikasutusloast rääkida tahtis ... see oleks mu kondi endale võtnud, seega ma pidin kiiresti tegutsema.

Krabasin kondi ja ronisin toolile. See vanamees oli sellise näoga, nagu ta oleks tahtnud ise minu toolile istuda. No halloooo. Käivad siin kah igasugused.

Hmmm .... midagi kukkus maha ... heh ... aga üks kont on mul ikkagi alles. Seda ma lahti ei lase. Teist konti polegi mul vaja. Urrrrrrrrr, no kus ta küll on?

Kama sellest kondist ... ai givv app! Teen pisikese uinaku ja siis otsin edasi.


Und ... norrrrrrrrrrrrrrrr

0 Comments:

Post a Comment

<< Home