Thursday, June 15, 2006

Tere, mina olen Muki

Jou raffas,

Minu nimi on Astor Royal Angel ja ma olen kutsikas. Need kahejalgsed väidavad, et mul on mingi tõug. Heh ... Ma nimelt olevat Jack Russell Terjer. Selline pisikene, valge ja pruunide laikudega ning lontis kõrvadega.



Et mitte viitenumbri blogi terroriseerida, kirjutan siis parem ise siia ja viitenumber võib metsa minna. Minuga loomulikult ja siis selle teise kahejalgsega kes ta voodis viimasel ajal magab.

Tähendab ... siinkohal ma nüüd siis ütleksin, et noh see voodisse ääääää jala tõstmine ... see oli nagu peaaegu nagu kogemata. Aga aga aga - mis nad siis lükkavad mind voodist alla? Ahhh

Jou ... igatahes ma nüüd istun viitenumbri ülemusele sülle ja siis närin oma konti edasi.

Pealepäiksetõusuni!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home