Thursday, June 22, 2006

Jaanipäevaeelne hullus ja kõrgem õhurõhk

Nii ... minu see peremees on ära pööranud ... ta loopis mind õhku. Jube kui pisikene kõik ülevalt tundub ...
Aga alla tulekuga läks asi paremaks, siis mind hoiti kindlamini süles kah ja ma ei kartnud enam niiväga...

Noh ja siis kui ma juba lõpuks maha sain oli kõik korras. Tegelikult on mul nii palju igasuguseid pilte mida teile näidata võiks, aga vot hetkel ei saa. Võin anda vihje mis teid ees ootab, kui mu blogi külastate. Näiteks kuidas muki liftiga sõidab, kuidas muki oma peegelpilti avastab ja mida muki saaremaal jaanipäeval teeb?

Seda ja palju rohkem ... minu blogis, juba järgmisel nädalal :-) Jääge lainele ja sügage siis ikka endeid rihma alt ;-)

1 Comments:

Blogger märtsijänes said...

Muki, Muki- musi, musi...sulle

10:26 AM  

Post a Comment

<< Home