Thursday, June 15, 2006

Kont, käpp, kont, käpp ...

Mul oli nagu kont käpa all nagu. Ja siis kui ma seda lükkasin, siis ta liikus ju edasi ja siis ma jooksin mööda kabinetti ringi kont käpa all ja siis ...

Aaaa, siis viidi mind pissile. Aga no kuidas ma saan keskenduda jala tõstmisele, mis mul juba peaaegu välja tuleb, kui kõik siin ümber ehitavad ja kolistavad ja ... ja miks te mind vaatate kui ma pissin?

Mina olen proovinud kah ronida sinna jahedasse imelikku ruumi kus neid paberirulle saab mida ma süüa ei tohi. Kui need kahejalgsed seal sees on siis nad ju tavaliselt lükkavad mu välja. Ja siis ise passivad mind.

Aga siin karbis on palav. Me vist läheme ära ... siis pannakse mind sinna suurde auku ja lastakse vesi peale ... noh see ... vann või midagi.

Auhh teile ja kondid on hjad

0 Comments:

Post a Comment

<< Home