Monday, November 06, 2006

Just another day at the office...

Jõudsin mina tänahommikul tööle. Vaatasin kahejalgsele otsa. Ta ei saanud aru ... aevastasin, ta ei saanud ikka aru. Haugatasin ... sai aru, võtis peotäie mu krõbinaid ja viskas neid mulle ....
Otsas ... rohkem polegi. Mis ma siis nüüd teen? ... Kummist kassi otsastäranäritud pea ... peidan selle kuhugi ....
No see office on niipisikene ju ... kuhu ma ta siis ikka panen?
Lesin siis niisama diivanil ... ja närin pudelikorki ...Kuule kas lund sajab või? No tule vaata ... no tule ... no sajab juuu
Igatahes ma sain kabinetist välja ja mõtlesin et peidan selle kassipea kuhugi koridori Keegi lülitage valgus välja ....... nagu kohe!!!
Lähme nüüd jalutama palun?
No fain ... ma istun siis sinu tooli peal ... ja teen selle mõnusalt karvaseks. Noh siis on sul soojem seal istuda pärastpoole. Ohh, ma olen võrratu :-)
Olen ju? No ütle seda! Palun ütle et ma olen kõige võrratum :-)
Heh ... ma tean seda isegi, et olen. Olen ju, onju?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home